لینک بیلدینگ برای افزایش بازدید

لینک بیلدینگ چیست و نکات طلایی و مهمی که باید رعایت کنید راز

از طرف دیگر، برخی بلاگ‌ها ممکن است از نظر گوگل اسپم محسوب شوند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده، اعتبار دامنه آن‌ها را بررسی کنید. همچنین اگر محتوای تکراری یا بی‌کیفیت ایجاد کنید، این بلاگ‌ها نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد، بلکه ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما نیز شوند. همچنین، پست مهمان می‌تواند به شما کمک کند که ترافیک جدید از مخاطبان وب‌سایت میزبان به سایت خود جذب کنید، به‌ویژه اگر موضوع سایت میزبان با حوزه کاری شما هم‌خوانی داشته باشد. آیا می‌دانید که چگونه می‌توان میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی را اندازه‌گیری کرد؟ نرخ کلیک یا Click-Through Rate معیاری برای محاسبۀ مقدار موفقیت‌آمیز بودنِ مارکتینگ برای کسب‌وکارتان است. بهینه‌سازی برای موبایل یا Mobile Optimization یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای گوگل است؛ چرا که امروزه افراد از موبایل خود بیشتر از لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

ریسپانسیو کردن سایت به معنی بهینه کردن آن برای سایر ابزارهای الکترونیکی مانند موبایل‌ها و تبلت‌ها است. با توجه با اینکه امروزه بیشتر کاربران از تلفن‌ همراه‌های اسمارت و تبلت‌ها برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، بهینه بودن سایت شما برای این دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخودار است. اگر از ریسپانسیو کردن سایت خود غافل شوید، کاربران سایر دستگاه‌های الکترونیکی غیر از پی‌سی و لپ‌تاپ‌ها را از دست خواهید داد. اگر سرعت سایت شما پایین باشد، مطالب آن برای کاربران دیر بارگذاری خواهد شد، بنابراین ایشان از بازدید سایت‌تان منصرف خواهند شد. عوامل زیادی در پایین آمدن سرعت وبسایت‌ها نقش دارند که یکی از آن‌ها وجود تصاویر و وید‌ئوهای غیر استاندارد است.

اکثر کارشناسان سئو اعتقاد دارند که سخت ترین قسمت کار آن ها ساخت بک لینک است و بسیاری از آن ها بیشتر زمان کاری خود را صرف لینک سازی می کنند. پیشنهاد نوشتن گواهینامه برای محصول یا خدماتی که استفاده کرده اید می تواند راهی ساده برای دریافت بک لینک از یک سایت معتبر باشد. کسب‌وکارها دوست دارند نظرات مشتریان خود را نشان دهند – این یک برد-برد برای هر دو طرف است. شما می‌توانید از این استراتژی برای ساخت لینک‌های مناسب برای هر نوع صفحه‌ای استفاده کنید. اما پیشنهاد من این است که این ابزار برای صفحات منبع و ارجاع مثل صفحات آماری یا ابزاری بهترین کارکرد را دارد.

این ابزار با برخورداری از قابلیت ایمیل یابی، کار شما را در پیدا کردن خودکار اطلاعات تماسی کاربران هدف خیلی راحت می‌کند. هزینه نسخه پولی ابزار لینک بیلدینگ Buzzstream حداقل ۲۴ دلار در ماه است. این هزینه مربوط به پلن استارتر آن است که برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب است. این قابلیت ها به شما در تشخیص کیفیت عملکرد وبسایت‌ها یا احتمال قبول کردن آنها برای ارتباط لینکی کمک می‌کنند. درنتیجه، وقت شما برای ارتباط با سایت‌هایی که تمایل به لینک‌دهی ندارند، هدر نمی‌رود.

همه بک لینک ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند. لینک بیلدینگ علاوه‌بر بهبود رتبه بندی و افزایش بازدید از طریق جستجوی ارگانیک دارای از مزایای دیگری نیز برخوردار است که می‌تواند رشد تجارت شما را درپی داشته باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که اگر از روش های کلاه سیاه استفاده می کنید، باید بسیار محتاطانه عمل کنید. اگر در انجام این راهکارها زیاده روی کنید یا بدون داشتن تجربه عمل کنید، نه تنها رتبه سایتتان افزایش نمی یابد، بلکه برخی صفحات شما نیز پنالتی می شود. در این زمان بهبود رتبه سئو و رفع این مشکل، به مراتب سخت از قبل خواهد بود. ایجاد روابط قوی در صنعت شما می تواند به فرصت های طبیعی ایجاد پیوند منجر شود.

اگر سایت برای موبایل بهینه باشد، گوگل رتبه خوبی به آن اختصاص می‌دهد و این موضوع به‌طور مستقیم بر سئو و رتبه سایت تاثیر می‌گذارد. ریچ اسنیپت‌ها اطلاعات بیشتری راجع به صفحه وب‌سایت در نتایج جست‌وجو نشان می‌دهند. این اطلاعات شامل قیمت محصول، امتیاز صفحه، نظرات درج‌شده و… هستند و در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند. یک مطالعه توسط Search Engine Land نشان داد که این ویژگی می‌تواند تا 30% کلیک روی سایت شما را افزایش دهد. قراردادن این امکان در صفحه بسیار ساده‌ است؛ اما شما را از رقبا متمایز می‌کند. این ویژگی با عنوان Schema Markup در سایت‌ها شناخته می‌شود که با نصب یک افزونه هم قابل پیاده‌سازی است.

با رپورتاژ آگهی می‌توانید محتوای سایت خود یا محتوایی متفاوت و ویژه برای آگهی و تبلیغ را در سایت‌های معروف و پربازدید منتشر کنید. رقبا، کسب‌وکارهایی هستند که مسیر پیش‌رو شما را طی کرده‌اند؛ آن‌ها مانند چراغ راه، مسیر را روشن و هموار می‌کنند. گوگل به سایت‌هایی که همواره به‌روز هستند امتیاز بیشتری می‌دهد بنابراین انتشار محتوا به صورت روزانه یا آپدیت محتواهای قبلی به صورت مداوم می‌تواند روش مناسبی برای افزایش بازدید سایت در گوگل باشد. اگر سایت شما یک فروشگاه آنلاین است بهتر است به صورت روزانه محصولات تازه‌ای به سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب هم گوگل سایت شما را به عنوان سایتی معتبر شناسایی می‌کند و هم کاربران برای دیدن محتواها و محصولات تازه به صورت روزانه سایت شما را باز می‌کنند. کپی رایت و تولید محتوای بکر یکی از گزینه‌هایی است که موتور جستجوگر گوگل بیشتر از سایر موارد به آن اهمیت می‌دهد.

اصولا اغلب وب سایت ها محتواهای خود را به صورت متنی منتشر می کنند؛ حال اگر شما علاوه بر متن، ویدیو نیز در محتوای خود داشته باشید، قطعا شانس بیشتری برای دیده شدن و جلب رضایت کاربر خواهید داشت. از طرفی امکان رتبه گرفتن در تب ویدیو سرچ گوگل برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین، ایجاد محتوای با کیفیت بالا و ارزش لینک، یکی از بهترین راه ها برای کسب بک لینک است. این می‌تواند پست‌های وبلاگ آموزنده، گزارش‌های تحقیقاتی، مقالات سفید، وبینارها، ویدئوها یا هر نوع محتوای دیگری باشد که افراد مفید می‌دانند و می‌خواهند به آن پیوند دهند. قبل از ساخت یا خرید هر بک لینک این نکته را در نظر داشته باشید که اگر لینک های شما پس از ایندکس شدن، به صورت ناگهانی حذف شوند به شدت برای رتبه سئو سایت شما مضر است و میتواند باعث کاهش رتبه شما شود. مدیران سایتی که خود علاقه زیادی به تولید محتوا ندارند، راه حل این مدیران برای تولید محتوا، یا پرداخت پول در ازای دریافت محتوا و یا دریافت محتوا، در ازای بک لینک است.

علاوه بر این وب‌سایت‌های مورد نظر خود که قرار است به عنوان یک شریک با آن‌ها همکاری کنید را ارزیابی بکنید. محتوای عالی از نگاه گوگل محتواییتحریک‌کننده، قابل کشف، مفید، در دسترس، معتبر و ارزشمند است.علاوه بر این برخی از انواع محتواها در جذب لینک نسبت به سایر موارد بهتر عمل می‌کنند. برای مثال محتواهایی مانند اینفوگرافیک بیش از سایر موارد مورد توجه سایر وب‌سایت‌ها قرار گرفته و بک‌لینک دریافت می‌کند. جالب است بدانید که اینفوگرافیک ها، ۳۷٫۵ درصد بیشتر از یک پست استاندارد وبلاگ باعث ایجاد بک لینک می شوند. این امر باعث می شود ایجاد اینفوگرافیک به عنوان یک تاکتیک و استراتژی مهم برای لینک بیلدینگ شناخته شود که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. در واقع آنها یک محتوای بصری هستند که باید در هر محتوایی که منتشر می کنید، یک مؤلفه اساسی محسوب شوند.

استراتژی و ترفند دیگری که شما باید در لینک سازی خارجی از آن بهره بگیرید، تولید و نوشتن پست مهمان است. پست مهمان Guest Posting یا وبلاگ نویسی مهمان Guest Blogging به شما این فرصت را می‌دهد که محتوای خود را در سایت‌های دیگر منتشر کنید و از آنها برای سایت خود بک‌لینک بگیرید. APIهای گوگل یکی از مهمترین ابزارهای سئو شناخته می‌شود که باعث می‌شود ترافیک سایت شما به صورت طبیعی افزایش پیدا کند. به همین دلیل می‌توانید روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنید و با تبدیل مخاطبان هدف به مشتریان واقعی، سود خود را از یکی کسب و کار آنلاینتان تا حد قابل توجهی افزایش دهید. بهترین مرجع برای کسب دانش تخصصی در این زمینه، شرکت در دوره سئو باکس ژاکت است. با انتشار رپورتاژ در سایت‌های پربازدید می‌توانید نظر کاربران و مخاطبان آن سایت‌ها را به سایت خود جلب کنید و از این طریق افزایش بازدید گوگل را تجربه کنید.

به عنوان مثال اگر در زمینه فروش پوشاک فعالیت می کنید، بهتر است در سایت هایی با همین محوریت لینک بگیرید. چرا که کاربران این سایت ها اصولا مشتری شما خواهند شد و نرخ کلیک روی لینک شما نیز افزایش پیدا می کند. پس گاهی لازم است چند ابزار لینک بیلدینگ را به طور همزمان به کار بگیرید تا بهترین نتیجه را در لینک‌سازی داخلی و خارجی و بک‌لینک‌سازی بگیرید. این ابزار یک قابلیت رایگان بررسی بک‌لینک در اختیار شما قرار می‌دهد تا سایت‌هایی که به شما یا رقبا لینک می‌دهند را شناسایی کنید. ابزار مجستیک سئو Majestic یکی از افزونه‌های مهم لینک سازی برای مانتیورینگ بک لینک‌ها است. این ابزار هوشمند با خزش و نقشه‌برداری از سایت، یک دیتابیس کامل برای لینک‌سازی ایجاد می‌کند.

در این قسمت از آموزش لینک بیلدینگ با قسمت‌های مختلف لینک سازی آشنا خواهید شد. تگ لینک که با نام anchor tag نیز نامیده می‌شود، به موتور جستجو اعلام می‌کند که این بخش قرار است به سایت لینک داده شود. الگوریتم‌های موتورجستجو گوگل، ارزش زیادی برای مفهوم E-A-T که مخفف سه عبارت expert, authoritative and trustworthy است قائل هستند. این عبارات که به فارسی با عنوان متخصص، معتبر و قابل‌اعتماد یاد می‌شوند، اگر در یک سایت یافت نشوند، آن سایت، از نظر موتور های جستجو از اعتبار کمتری برخوردار است. ایجاد سایتی که از نظر موتور های جستجو، متخصص، معتبر و قابل‌اعتماد قلمداد شود، کار آسانی نیست و باید راهنمای شما در هنگام انجام کارهای مربوط به سئو سایت باشد. یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش کلیک روی لینک ساخته شده دارد، ارتباط سایت با حوزه کاری شما است.

ما در این مقاله اول به روش‌های رایگان می‌پردازیم و سپس روش‌های پولی را نیز بررسی می‌کنیم. موتورهای جستجو به تعداد بک‌لینک‌های باکیفیتی که از سایت‌های معتبر دریافت می‌کنید، امتیاز مثبت می دهند. گوگل به عنوان مهم‌ترین موتور جستجو در جهان از لینک‌ها یا بک‌لینک‌های یک سایت به عنوان معیاری برای رتبه‌بندی استفاده می‌کند. چگونگی افزایش بازدید سایت به عوامل زیادی بستگی دارد؛ اما مهم‌ترین گزینه برای افزایش بازدید سایت به ‌صورت رایگان رعایت کردن قوانین گوگل است. بهتر است همیشه کمیت را فدای کیفیت کنید؛ چراکه با تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می‌توانید رضایت بازدیدکنندگان سایت خود را فراهم کنید.

این روش میان کسب و کارهایی که نگران صفحه‌هایوب‌سایت خود هستند که به صورت طبیعی ترافیک کمتری به خود جذب می‌کنند بیش از سایر افراد محبوب است. اگر به درستی از استراتژی های لینک سازی خارجی و لینک بیلدینگ استفاده کنید، می‌توانید ترافیک ارگانیک و میزان بازدید از صفحات و محتوای سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی افزایش چشمگیری دهید. یکی از بک‌لینک‌های رایگان و ارزشمند برای معرفی برند، کسب‌وکار و سایت شما، بک لینک پروفایل است. شما این نوع بک‌لینک را می‌توانید در صفحات پروفایل برند، کسب‌وکار یا سایت خود در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، فروم‌ها یا دایرکتورهای آنلاین ایجاد کنید. یکی از استراتژی های رایج سئو کلاه سیاه برای لینک سازی خارجی یا دریافت بک لینک، خرید بک لینک است که فوق‌العاده خطرناک است.

راه‌اندازی تست A/B به‌معنای بازاریابی برای گروه‌های مختلفی از مشتریان با ثابت نگه داشتن هستۀ تبلیغات و آزمون و خطای متغیرهای انتخابی‌تان است. در نهایت، راه‌اندازی این مدل تست، به شما کمک می‌کند که CTR هر گروه از تبلیغات را بررسی کرده و متغیری را برگزینید که بیشتر از دیگران، موجب افزایش نرخ کلیک می‌شود. بازاریابی پیامکی به شما امکانات متعددی برای ایجاد تبلیغات هدفمند متمرکز بر افزایش نرخ کلیک را ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، بهره‌گیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل می‌کنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید. این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریع‌تر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد.

رویکرد لینک بیلدینگ در صورتی که بدون استراتژی و پراکنده استفاده شود، رتبه سایت شما را افزایش نمی‌دهد. نکته مهم اینجاست که فقط زمانی که یک لینک برای کاربران ارزشمند و مرتبط با موضوع یک بحث یا صفحه است، باید لینک سازی را انجام دهید. لینک سازی داخلی می‌تواند به بهبود تجربه کاربر و ساختار وب‌سایت کمک کند، درحالی‌که لینک سازی خارجی می‌تواند به افزایش اعتبار و دیده شدن وب‌سایت در اینترنت کمک کند. یک استراتژی لینک سازی موفق، باید شامل ترکیبی از لینک سازی داخلی و خارجی، همراه با سایر تاکتیک‌های سئو، برای بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک باشد. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به عملیاتی گفته می‌شود که در آن، به دنبال جمع‌آوری لینک‌های باکیفیت از سایت‌های دیگر به سایت خود هستیم. این ارجاعات، به عنوان یکی از معیارهای مهم در سئو و رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو، تلقی می‌شوند.

حالا باید بفهمیم که بک لینک چیست؟ در واقع در سطح وب، هر لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده می‌شود، بک لینک است. همینطور اینکه شما به صفحه ای در سایت دیگری لینک می دهید، به این لینک، بک لینک می گویند. مثلا اگر الان من یک لینک در این صفحه قرار داده و از آن شما را به سایت ویکی پدیا منتقل کنم، این برای ویکی پدیا یک بک لینک است. اگر شرکا یا مشتریان وفاداری دارید که از برند شما استفاده می‌کنند و آن را دوست دارند، می‌توانید از آنها لینک بگیرید. شما می‌توانید از آنها بخواهید که اگر از محصولات و خدمات ارائه شده شما رضایت دارند، شما را در وب سایتشان تبلیغ کنند و در مقابل از شما تخفیف دریافت کنند. به یاد داشته باشید که برای کاربران، هیچ چیز به اندازه‌ی شنیدن کیفیت یک محصول از زبان کاربر دیگری تاثیر گذار نخواهد بود.

این موضوع، به خودی خود ارزشمند است، حتی اگر لینک بیلدینگ را برای لحظه ای فراموش کنیم، شما با این کار، مبلغین وفادار و موثر زیادی برای تجارت خود ایجاد کرده‌اید. البته لینک سازی در قسمت کامنت ها نیز تا حد زیادی مرسوم است؛ اما به تازگی گوگل ارزش چندانی برای آن قائل نمی شود. بنابراین برای گرفتن بک لینک، از سایت هایی استفاده کنید که این تکه کد را در لینک های خود ندارند. البته سعی کنید در بین لینک هایی که می گیرید، لینک نوفالو هم گاهی بگیرید تا طبیعی تر جلوه کند. بسیاری از وب سایت های خارجی، این امکان را به شما می دهند که یک مقاله با ارزش در سایتشان منتشر کنید و در ازای این کار، به شما لینک می دهند.

در ابتدا باید بدانید که هدف لینک سازی داخلی در سایت چیست؟سایت moz در مقاله لینک سازی داخلی خود عنوان کرد که؛ ما برای لینک سازی داخلی در سایت دو هدف داریم، یکی کاربر و دیگری گوگل. شما می‌توانیدروش‌های بی‌خطر اما تاثیرگذاری مانند پست مهمان، تولید محتوا یا احیا لینک‌های از دست رفته را در استراتژی‌ خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید که با یک استراتژی مناسب، پایبندی به اصول و صبوری می‌توانید به هدف خود برسید. اگر چه ممکن است ایده‌های زیادی برای چگونگی شروع کسب بک‌لینک برای وب‌سایت خود داشته باشید اما تهیه یک استراتژی قبل از شروع کار کمپین لینک بیلدینگ بسیار مهم است. بدون وجود یک استراتژی مشخص و واضح انحراف از مسیر بسیار آسان و دانستن این موضوع که در چه زمانی به اهداف خود رسیده‌اید بسیار دشوار است.

این موضوع، نشان می‌دهد که سایت، تخصص زیادی را ایجاد می‌کند، از قدرت بالایی برخوردار است و در میان سایت‌های دیگر از اعتماد بالاتری برخوردار است. پس اگر می خواهید که با سئو کلاه سفید، تعداد بک لینک های سایتتان را افزایش دهید، باید محتواهایی را بنویسید که برای کاربران مفید باشد. به این شکل کاربران سایت شما به صورت خودکار، محتوای تان را به دیگران پیشنهاد می کنند. شما می توانید محتوای خود را در قالب ویدیو در سایت های معتبری مانند آپارات، یوتیوب و ... اگر فیلم های خود را در سایت یوتیوب آپلود کنید، شانس دیده شدنتان در نتایج گوگل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اچرفس Ahrefs یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای سئو است که فرصت‌های عالی برای لینک‌سازی را به شما نشان می‌دهد. این ابزار مانند یکی از فعال‌ترین خزنده‌های دنیا عمل می‌کند و حجم بالایی از داده‌های مربوط به بک‌لینک را جمع‌آوری می‌کند. در انجمن های مربوط به حیطه کسب و کار خودتان وارد شوید، به سؤالات پاسخ تخصصی دهید و در پاسخ به صفحات سایت خود لینک دهید. گوگل برای آنالیز و امتیاز دهی به هر لینک این دو مورد را در نظر میگیرد. کم یا زیاد بودن اعتبار سایتی که به شما لینک داده است (DA) بسیار اهمیت دارد.

در انتخاب سایت‌های میزبان هم دقت کنید و سن دامنه، تعداد بک لینک‌ها، و میزان مخاطبین آنها را قبل از انتخاب با ابزارهای سئو پیدا کنید. تمام استراتژی های لینک سازی خارجی یا بک لینک سازی در ایجاد ارتباط بین سایت شما و سایت‌ها یا پلتفرم‌های دیگر اینترنتی خلاصه می‌شوند. شما می‌توانید با ارتباط گرفتن با سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی با کسب‌وکارهای مرتبط، شبکه‌ای برای لینک‌سازی بسازید. اعتبار بالای لینک خارجی در سئو از این جهت است که سایت‌های دیگر به‌خصوص سایت‌های معتبر به دامنه و سایت شما لینک و ارجاع می‌دهند. این موضوع برای گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد و برای آنها نشانه اعتبار سایت شماست.

ارائه آموزش‌های رایگان در سایت نیز به بازگشت کاربران به سایت شما کمک زیادی می‌کند. یکی از روش‌های غیر اصولی که افراد برای افزایش بازدید سایت به کار می‌برند، خرید بازدید فیک است. این خود یک روش غیراصولی و کلاه سیاه است که در قدم اول بازدید خوبی به شما می‌دهد اما عواقب آن جبران ناپذیر است. این راه‌حل به اشتباه انداختن گوگل و گول زدن آن را به دنبال دارد و زمانی که گوگل متوجه این ماجرا شود، وضعیت سایت شما را بشدت دچار افت خواهد کرد. لینک‌سازی به پیمایش بهتر موتورهای جستجو بین صفحات سایت‌های مختلف کمک می‌کند و باعث افزایش ترافیک سایت و نرخ تبدیل می‌شود. این ابزار کلمات کلیدی که شما تعیین کرده‌اید را به‌صورت لینک در بالای صفحات سرچ ارگانیک کاربران قرار می‌دهد.

در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که لینک بیلدینگ چیست و چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در بهبود سئو سایت شناخته می‌شود. لینک‌سازی یا لینک بیلدینگ به معنای ایجاد شبکه‌ای از لینک‌ها به سایت شما است که در نهایت می‌تواند بازدیدکنندگان و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کند. با رعایت اصول و نکات ذکر شده، می‌توانید بهترین نتایج را از استراتژی لینک بیلدینگ خود کسب کنید. برای افزایش بازدید سایت در گوگل بهتر است محتواهای طولانی منتشر کنید. محتواهای طولانی که به صورت آسمان‌خراش تولید می‌شوند به شما کمک می‌کنند تا لینک‌سازی مناسبی داشته باشید. در صورتی که محتواهای طولانی شما جذاب و مفید باشند می‌توانند نظر مخاطبان را جلب کرده و کاربران را در مدت طولانی در سایت نگه دارند.

گزینه‌هایی که در ادامه این متن برای افزایش بازدید سایت معرفی شده‌اند، دارای هر دو روش ارگانیک و غیرارگانیک هستند که با توجه به این توضیحات می‌توانید تفاوت آن‌ها را درک کنید. یک سوال مهم؛ تفاوت خرید بک لینک با ساخت بک لینک در چیست؟ ببینید در گذشته ساخت بک لینک کار نسبتاً آسان تری بود. اما امروز رقابت در ساخت بک لینک از طرفی بالا رفته و از طرف دیگر خیلی از بسترهای ساخت لینک مثل انجمن ها و سیستم های وبلاگدهی یا اعتبارشان کم شده یا از بین رفته اند. در این شرایط بعضی سئوکارها مثل من ترجیح میدهند به جای تلف کردن زمان و هزینه مالی شان برای ساخت بک لینک، به سراغ خرید لینک بروند. به این ترتیب هزینه مورد نظر را به افرادی می دهیم که سایت ها یا ارتباطاتی داشته و می‌توانند به کمک آنها برای ما لینک های ارزشمندی بسازند. دلایل زیادی پشت موفقیت گوگل بود، اما به عنوان یکی از مهم ترین آنها، باید به لینک بیلدینگ اشاره کنم.

مدیوم، ردیت و ویرگول از نمونه سوشیال بوکمارک های رایج داخلی و خارجی هستند. همچنین به خاطر داشته باشید که سئو، چه درون صفحه و چه خارج از صفحه، یک بازی طولانی مدت است. ممکن است مدتی طول بکشد تا نتیجه تلاش های خود را ببینید، اما ناامید نشوید. با در نظر گرفتن استراتژی های مناسب و تعهد به ایجاد محتوای با کیفیت و ارزشمند، شانس خود را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو و جذب ترافیک بیشتر به سایت خود افزایش خواهید داد. همچنین از ابزار لینک سازی BuzzSumo می‌توانید برای پیدا کردن اینفلوئنسرهای ارزشمند برای اشتراک‌گذاری لینک یا محتوای سایت شما کمک بگیرید.

هدف ما این است که سایت ها و پلتفرم های معتبر به محتوای ما لینک بدهند تا در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیریم. البته، شما نمی‌توانید از هر نوع استراتژی لینک سازی استفاده کنید؛ چون گوگل از الگوریتم‌های خاصی مثل پنگوئن برای تشخیص اعتبار لینک‌های خارجی و سئو کلاه سیاه استفاده می‌کند. مهم‌ترین فاکتور در لینک بیلدینگ، ارتباط موضوعی بین سایت لینک‌دهنده و سایت شماست. لینک‌هایی که از سایت‌های مرتبط با موضوع شما دریافت می‌کنید، تأثیر بیشتری بر رتبه‌بندی شما خواهند داشت. این انکر تکست‌ها باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما باشند تا گوگل به خوبی بتواند مفهوم لینک‌ها و محتوای شما را درک کند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/