سئو خارجی رایگان

سئو خارجی چیست؟ 5 تکنیک Off-Page SEO از زبان گوگل!!

ترفندهای مختلفی برای جذاب کردن عنوان وجود دارند، نظیر استفاده از اعداد، قرار دادن کلمه کلیدی در ابتدای عنوان و غیره. به طور کلی برای این موضوع راهکار های زیادی وجود دارد که در مطالب مقالات seoedu به آن‌ ها اشاره می‌کنیم. از این رو برای آن که بتوان سرعت لود صفحه را افزایش داد، باید این فایل‌ها را کاملا فشرده و تبدیل به یک فایل css و یک فایل js کرد. این امر یکی از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای افزایش سرعت سایت در آموزش سئو 0 ت 100 با آن آشنا می‌شوید. این کار را می‌توان برای کاهش حجم صفحات سایت‌ها با استفاده از Gzip نیز انجام داد. به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین موضوعات در آموزش سئو 0 تا 100 می‌باشد.

این لینک‌ها، که به آن‌ها بک لینک نیز گفته می‌شود، مانند یک سری رای اعتماد به سایت شما هستند که به گوگل نشان می‌دهند سایت شما باکیفیت، معتبر و مرتبط با موضوع است. یک پلتفرم جامع سئو است که امکانات گسترده‌ای برای تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و بهبود سئو سایت را فراهم می‌کند. هستند که به متخصصان سئو و وبمسترها کمک می‌کنند تا وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. این ابزارها با تحلیل، بررسی و ارائه داده‌های دقیق در مورد وب‌سایت، به شما این امکان را می‌دهند تا نقاط ضعف و قوت سایت خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید. در نتیجه این ابزارها یا پلتفرم ها نقش مهمی در نحوه چک كردن سئو سايت دارند.

این لینک ها شدیدا موجب جریمه و افت رتبه می شوند و به همین دلیل باید آنها را بی تاثیر کرد. پس برای یک سرچ انجین که باید تمام صفحات موجود در سطح وب را کرال و بررسی نماید، دانلود و پردازش تمام این فایل ها به شدت هزینه بر و سنگین است. بنابراین موتورهای جستجوگر ابتدا (در موج اول کرال) صفحه را بدون JS بررسی میکنند، اما در موج های بعدی کرال امکان دارد سورس های بیشتری را دانلود و پردازش نمایند. در این صفحه شما به صورت رایگان سئو را یاد می گیرید، به شما این اطمینان را می دهم که مواردی را اینجا به صورت رایگان آموزش می بینید که در بسیاری از دوره های آموزشی مطرح نمی شود. اما توجه کنید که هیچ آموزش صفر تا صد سئو ای را چه به صورت رایگان و چه پولی نمی توانید پیدا کنید، سئو یک مسیر بی پایان است که باید همیشه خود را در این مسیر آپدیت و به روز نگه دارید.

به این ترتیب کاربران اینترنت با یک جستجوی ساده، به سایت شما برخورده و با محصولات یا خدمات برند شما آشنا می‌شوند. Ahrefs ابزار دیگری در دنیای ابزارهای رایگان سئو است که به شما کمک می‌کند تا سایت خود را از زوایای مختلف بررسی کنید. در حقیقت، ahrefs یک دید خارجی به شما می‌دهد که سایتتان را از نظر سئو خارجی، وضعیت بک لینک سایت و رقبا بررسی کنید. سئو، هر فرایندی است باعث بهبود رتبه وب سایت ما در موتورهای جستجوگر می شود. به طور مثال زمانی که محتوایی در وب سایت تولید می کنیم، یک امتیاز مثبت برای بهبود رتبه سایت مان گرفته ایم.

سرعت وب سایت در حال حاضر اگر مهم‌ترین موضوع در زمینه‌ی سئو نباشد، قطعا جزو چند اولویت اول خواهد بود. الگوریتم پاندا از سال 2011 برای جلوگیری از کپی برداری روی کار آمده و از آن زمان بازار کار تولید انواع محتوا و بازاریابی محتوا بسیار داغ شده است. از این رو برای آن که به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل برسید به هیچ عنوان متن، عکس و هیچ چیز دیگری را از سایت های دیگر کپی نکنید. اگر محتوا‌ های سایت نظیر عکس، مقالات، ویدیو ‌ها و… از سایر سایت ‌ها کپی شده باشد، الگوریتم پاندا این اطلاعات را به موتور ‌های جستوجو گوگل اطلاع می ‌دهد. گوگل نیز برای آن که از رتبه گرفتن سایت‌ هایی که همواره مطالب خود را از جاهای دیگر کپی می‌کنند، جلوگیری کند، آن‌‌ها را هیچگاه در نتایج اولیه خود نشان نمی ‌دهد.

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این ابزار رایگان بودن آن می‌باشد. جهت مطالعه بیشتر درمورد سئو کلاه سفید و یادگیری مطالب بیشتر درمورد این نوع از سئو، می‌توانید به مقاله آموزش سئو کلاه سفید مراجعه کنید. به صفحاتی که در جریان مناسبت‌ها یا وقایع خاص ایجاد شده و معمولا برای فروش یک محصول یا ارائه خدمات با یک تخفیف جذاب طراحی می‌شوند، صفحه لندینگ جشنواره می‌گویند. معمولا این نوع صفحات بازه زمانی خاصی داشته و پس از آن برداشته می‌شوند. از آنجایی که این صفحات به طور موقت در وبسایت قرار داده می‌شوند، اکثرا به صورت استاتیک طراحی شده تا سرعت لود بالایی داشته باشند.

دلیل این موضوع جلوگیری از سو استفاده و کلاه برداری سایت‌های اینترنتی بوده است. از این رو اگر قصد دارید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید، لازم است به آن توجه کنید تا هیچگاه به دام این الگوریتم بی‌رحم نیوفتید. شما می‌توانید با جلوگیری از قراردادن محتوای اسپم، طراحی مناسب سایت، درج اینمادها و شماره‌های تماس تا حد زیادی سایت خود را قابل اعتماد کنید. الگوریتم‌ها، چهارچوب‌هایی هستند که طرز کار موتور جستجو و برخورد با محتوای سایت شما را کنترل کرده و در رتبه بندی، جریمه کردن یا پروموت شدن ‌سایت‌تان موثر خواهند بود. در رابطه با مفاهیم مهم در سئو که باید بدانید،‌ همچنین می‌توان به 3 اصل مهم دیگر نیز اشاره کرد.

تحقیق کلمات کلیدی بحث پیشرفته ای است که شرح همه موارد آن در این صفحه از سایت نمی گنجد، هرکدام از این مراحل در صفحه زیر به ریز شرح داده شده اند. آشنایی با مفاهیم سئو برای افرادی که می‌خواهند شروع به یادگیری و کسب مهارت کنند لازم و ضروری است. همچنین مدیران یک کسب‌وکار با پیاده سازی قوانین سئو می‌توانند شاهد افزایش فروش خدمات و محصولات باشند. بسیاری از مدیران آرزو دارند تا برای یک ماه هم که شده رتبه یک گوگل را داشته باشند. در این دوره ابتدا به مفاهیم پایه سئو پرداختیم و سپس الگوریتم‌های گوگل را یکی یکی بررسی کردیم. شاید با خود بگویید مباحث تئوری مهم نیست و بهتر است از همان اول سراغ قسمت‌های عملی برویم.

این کار باعث می شود موتورهای جستجوی گوگل به لینک دسترسی داشته و رتبه سایت را افزایش خواهند داد. سایت های زیادی مثل ویرگول هستند که شما می توانید در آنها محتوا به همراه لینک درج نمایید. ابزاری چندکاره برای سئو، بازاریابی محتوا و رقابت سنجی است که قابلیت‌های مختلفی برای تحلیل بک لینک‌ها، تحقیق کلمات کلیدی و بررسی عملکرد وب‌سایت ارائه می‌دهد. همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، سرعت بارگذاری سایت تاثیر مهمی در بهبود جایگاه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگلی دارد. ابزار GTMetrix سرعت بارگذاری وب‌سایت را بررسی کرده و برای عملکرد آن نمره‌ای تعیین می‌کند؛ در ادامه توصیه‌هایی برای بهبود وضع موجود نیز ارائه می‌دهد. در واقع مهم‌ترین مزیت‌های این وب‌سایت را می‌توان داشتن ابزارهای متنوع و ارائه داده‌های مهم و کلیدی دانست.

وقتی که یک کلمه کلیدی اصلی دارید، باید از آن برای بهینه‌سازی محتوای خود استفاده کنید. به جای این کار، آنها را در یک موضوع مشترک گروه‌بندی کنید، به عنوان مثال “چگونگی ایجادیک وبلاگ” و آن را در یک راهنمای جامع پوشش دهید که ممکن است برای هر یک از این کلمات کلیدی رتبه‌بندی شود. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، ابزارهای حرفه ای سایر معیارها و بینش‌های مفید سئو را برای ارزیابی کلمات کلیدی و انتخاب بهترین ها ارائه می‌دهند. بنابراین آنها می‌توانند در زمان شما صرفه جویی کنند و مزیت رقابتی به شما بدهند. بنابراین اگر به هر طریقی با وب سایت خود درآمد کسب می کنید، یک ابزار کلمه کلیدی پولی با کیفیت، سرمایه گذاری عالی است که دیریا زود نتیجه خواهد داد.

هزجه در این کار حرفه ای تر باشید می توانید توجه افراد زیادی را که در جستجوی آن علم هستند را جلب کرده و ترافیک سایت افزایش می یابد. هرچه افراد بیشتری از مطالبتان راضی باشند لینک سایت شما بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد. البته در این زمینه لازم است که واقعا خودتان یک کارشناس و متخصص باشد؛ در غیر این صورت فقط اعتبار سایت شما تخریب خواهد شد. در کل سئو خارجی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است پس بهتر است دست کم گرفته نشود و تکنیک ها و استراتژی لازم برای بهبود آن را فرا گرفته و به کار بگیرید تا مخاطبین بیشتری برای سایت خود دریافت کنید. یکی از بزرگترین چالش‌های سئو خارجی، کسب لینک‌های باکیفیت از وب‌سایت‌های معتبر است.

لذا امکانات متنوع آن به شما کمک می‌کند تا در روز به روز اوضاع و احوال سایتتان را بهتر کنید. عنوان و توضیحات متا خوب، فرصت شما را برای جلب توجه کاربر در صفحه نتایج جستجو (SERP) بهبود می‌بخشد. چندین ابزار کلمه کلیدی رایگان وجود دارد که می‌توانند صدها ایده کلمات کلیدی بر اساس یک کلمه کلیدی اولیه ارائه دهند. هدف از سئوی داخلی این است که به طور همزمان محتوای کامل و UX خوبی را ارائه دهید و در عین حال به موتورهای جستجو نشان دهید که صفحه شما درباره چه چیزی صحبت می‌کند. شما هم می خواهید پاسخ کاربران را بدهید، فرقی نمی کند که یک محصول است یا یک خدمت و یا یک محتوای بلاگ، فرقی نمی کند، در هر صورت بهینه سازی موتورهای جستجو گر برای شما ضروری است.

اگر می‌خواهید پس از گذراندن اموزش رایگان سئو، یک ابزار مهم و تخصصی برای پیدا کردن کلمات کلیدی داشته باشید، ما به شما Kwfinder را پیشنهاد می‌دهیم. این ابزار هم دارای نسخه رایگان بوده و هم دارای نسخه پیشرفته و پولی دارد. به طور کلی از نسخه رایگان آن نیز می‌توان اطلاعات کامل و دقیقی را به دست آورد اما برای استفاده بدون محدودیت بهتر است که از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید. ما در این صفحه از وبسایت SEOEDU سعی داریم تا آموزش صفر تا صد سئو رایگان را برای شما آماده کنیم و برای همین نیاز داریم تا برای تکمیل موضوعات این مقاله از شما کمک و حمایت دریافت کنیم. هر ایده و موضوعی درمورد پیشرفت و تقویت این صفحه را پذیرا هستیم و شما میتوانید موضوعات ناقص این محتوا را در بخش نظرات به ما اطلاع دهید تا آموزش صفر تا صد سئو رایگان را برای شما تکمیل و بدون نقص نماییم.

در حقیقت، سئو خارجی به این معناست که شما با انجام کارهایی در خارج از سایت خود، به گوگل نشان می‌دهید که سایت شما باکیفیت و معتبر است. اکثر کارشناسان سئو اهمیت سئوی on-page را درک می کنند و می دانند که گوگل برای سرعت لود وبسایت اهمیت زیادی قائل است. شما می توانید امتیاز عملکرد سئوی تکنیکال وبسایت خود را با عملکرد وبسایت رقبای خود مقایسه کنید. مکسئو اشکالات تمامی URL های وبسایت شما را پیدا کرده و به صورت لیست گزارش می دهد. گزارش رتبه کلمات کلیدی، بررسی اجماعی وضعیت یک کلمه کلیدی در گوگل، ابزار نقشه ذهنی کلمات و از همه مهم تر ابزار بررسی محتوا از جمله جالب ترین ویژگی های این ابزار محسوب می شود. در ابزار بررسی محتوا امکان بررسی میزان خوانایی متن و میزان سرقت محتوا نیز قابل بررسی است.

ارزیابی‌کنندگان کیفیت مستقیماً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارند اما داده‌های آنها برای بهبود الگوریتم جستجو استفاده می‌شود. خزیدن فرآیندی است که در آن موتورهای جستجو به طور مداوم تمام صفحات وب را اسکن می کنند. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد کمک می کند اطلاعات را در اینترنت پیدا کنند. در حالی که درک اصول اولیه بیش از دو هفته طول نمی کشد، تسلط واقعی بر این رشته تا حد زیادی به تمرین بستگی دارد که ماه ها و حتی سال ها ممکن است طول بکشد. هرچند که بسیاری از کارشناسان سئو با این نکته موافق هستند که رویکرد کلاه سفید راه حلی مطمئن و تاثیرگذار است، اما در مورد پذیرش تکنیک‌های مختلف لینک‌سازی (از جمله خرید لینک) نظرات متفاوتی وجود دارد. اگرچه این اصطلاحات اهمیت چندانی ندارند، اما آشنایی با معانی آنها می‌تواند به شما کمک کند تا مفاهیم و اصطلاحات مربوط به سئو را بهتر درک کنید.

این ابزار رایگان سئو، یکی از بزرگترین پایگاه داده‌های لینک و کلمات کلیدی است که به کمک ابزارهای مختلفی به تحلیل سئو و محتوا وب‌سایت می‌پردازد. یکی دیگر از ابزار‌های مهمی که باید سئوکاران قبل از انتشار مطالب بر روی سایت از آن استفاده کنند. این پلاگین یکی از کلیدی‌ترین افزونه‌هایی است که می‌توانید برای بهبود سئو سایت خود به طور رایگان آن را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار کمک می‌کند تا وضعیت محتوای خود را از نظر سئو و خوانایی با یک امتیاز درک کنید. همچنین تنظیماتی را برای بهبود سئو سایت، ریدایرکت‌ها، ساخت سایت مپ و ویرایش فایل ربات سایت و غیره در اختیارتان قرار می‌دهد. لینک ساز تلگرام به استفاده از این اپلیکیشن پیام رسان برای ساخت لینک های خارجی به سایت شما اشاره دارد.

عدم انجام کیورد تارگتینگ و تمرکز روی کلمات غیرمرتبط، نرخ تبدیل را برای سایت شما به شدت کمتر می‌کنند. اگر قصد دارید صرفا به یادگیری این موضوع جدای از آموزش سئو بپردازید،‌ می‌توانید دوره آموزش تحقیق کلمه کلیدی را تهیه نمایید. اگر شما تمام کارهای مربوط به سئو داخلی را انجام دهید ولی برای محتواهای سایت کلمه کلیدی مشخص نکنید، باید گفت که تقریبا هیچکاری نکرده‌اید! کلمه کلیدی یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین مباحث در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته است که باید به آن بیش از هر چیز دیگر توجه داشته باشید. با یادگیری آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) قادر خواهید بود در چهارچوب این الگوریتم‌ها سئو سایت خود را پیش ببرید.

بسیاری از راهنماهای تحقیق درباره کلمات کلیدی، تمرکز بر کلمات کلیدی دنباله‌دار – کلمات کلیدی که خاص‌تر هستند و معمولاً از بیشتر از یک کلمه تشکیل شده‌اند – را توصیه می‌کنند. قطعا داشتن دانش برنامه نویسی در بحث سئو به شما کمک می‌کند اما اینکه آگاهی و تسلط آن اجباری است، خیر! شما می‌توانید با آگاهی از مباحث مقدمانی برنامه نویسی که مربوط به سئو می‌شوند، به راحتی با تیم برنامه نویسی ارتباط گرفته و مشکل خود را با کمک آن‌ها برطرف کنید. شما می‌توانید نکات بیشتری از قوانین و روش سئو سایت‌های انگلیسی زبان را در دوره آموزشی سئومستر بیابید. شما کاربران می‌توانید از طریق این لینک، اقدام به مشاهده لیست آپدیت‌های گوگل نمایید.

اگر با نحوه طراحی و دیزاین سایت آشنا نیستید، یک دوره جامع با هزینه‌ای بسیار اقتصادی برای شما درنظر گرفته‌ایم که می‌توانید آن را در صفحه “آموزش طراحی سایت با وردپرس” مشاهده کنید. یکی از ساده‌ترین ابزارهایی که می‌توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی در آموزش سئو و تولید محتوا رایگان از آن استفاده کنید، ابزار SEMRUSH است. برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌توانید url سایت خود را وارد کنید و بهترین پیشنهادات را به دست آورید. درک عمیق از ابزارهای سئو برای بهینه سازی محتوای وردپرس، کلید موفقیت در دنیای رقابت آنلاین است. دو افزونه قدرتمند و پرکاربرد در این زمینه، رنک مث (Rank Math) و یوست (Yoast) هستند. هر دو این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای وب‌سایت خود را به گونه‌ای بهینه کنید که در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

برای آنکه یک دوره جامع بتواند تجربیات عملی را در افراد ایجاد نماید، می‌بایست نسبت به آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) با ارائه یکسری مینی پروژه و تمرین اقدام کند. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توانید از طریق آن، بهبود سایت خود را ارزیابی کنید، مشاهده تغییرات نرخ بانس ریت است. Bounce Rate، آماری است که میزان خروج کاربران شما زمانی که وارد یک صفحه می‌شوند را نشان می‌دهد. در این حالت معمولا نرخ 26 – 40 درصد آمار خوبی بوده، 41 – 70 درصد نرمال است و بیشتر از آن، بسیار بد خواهد بود. شما می‌توانید این داده را در سایت‌هایی مانند سیمیلار وب، Moz یا سمراش و اچرف مشاهده کنید. ملموس‌ترین و مهم‌ترین نشانه سئو موفق سایت که می‌توانید با کمک آن متوجه پیشرفت سایت خود شوید، دستیابی به رتبه‌های بالاتر در نتایج SERP موتور جستجو است.

در این مقاله لیست بک لینک رایگان خارجی را در اختیار شما قرار می دهیم و کمی درباره اهمیت و مزایای آن ها صحبت می کنیم. همچنین ترفندهای مؤثری برای لینک ‌سازی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین نتایج را در سئو سایت خود مشاهده کنید. کارشناسان سئو شرکت داده پردازی فراتک در مشهد با سال‌ها تجربه و دانش تخصصی در حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو، آماده‌اند تا وب‌سایت شما را به اوج موفقیت برسانند. این تیم حرفه‌ای با استفاده از جدیدترین روش‌ها و الگوریتم‌های گوگل، وب‌سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کرده و باعث افزایش چشمگیر رتبه و ترافیک ارگانیک آن می‌شوند. با انتخاب خدمات سئو فراتک، می‌توانید به بهبود سئوی فنی، تولید محتوای باکیفیت، ساخت بک‌لینک‌های قوی و افزایش تعامل کاربران امیدوار باشید. Screaming Frog SEO Spider  یک نرم افزار کاربردی و محبوب در دنیای سئو است که به صورت رایگان و پولی ارائه می‌شود.

این تایید، همان سیگنال‌هایی است که نشان می‌دهند سایر وب‌سایت‌ها و کاربران تا چه اندازه به سایت شما اهمیت می‌دهند و آن را معتبر می‌دانند. پس هرچه تعداد و کیفیت لینک‌هایی که از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما هدایت می‌شوند بیشتر باشد، از نظر گوگل شما معتبرتر هستید. در این راه، شما می‌توانید از طریق دوستان، آشنایان و سایر مغازه داران درباره فروشگاهتان صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید که فروشگاهتان را به دیگران معرفی کنند. حتی به صورت بنری در سطح شهر تبلیغ کنید یا در نمایشگاه‌های مربوط به کفش شرکت کنید. یعنی شما در حال انجام کارهایی در خارج از فروشگاهتان هستید تا به مردم بگویید که فروشگاهتان وجود دارد و محصولات خوبی ارائه می‌دهد.

در مقابل، سئو خارجی را می‌توان به تلاش برای ایجاد شهرت و اعتبار در جامعه تشبیه کرد. این شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌سازی (به دست آوردن لینک از وب‌سایت‌های دیگر)، بازاریابی محتوا، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و… است. به طور خلاصه، سئو داخلی به کارهایی که داخل سایت شما انجام می‌شود مربوط است، در حالی که سئو خارجی به اقداماتی که در خارج از سایت شما صورت می‌گیرد، اشاره دارد. اهمیت سرچ کنسول گوگل در این است که به شما کمک می‌کند تا سئوی سایت‌تان را بهبود بخشید، مشکلات فنی را شناسایی و برطرف کنید و در نهایت رتبه‌ی بهتری در نتایج جستجو کسب کنید. با این ابزار رایگان گوگل برای سئو می‌توانید بفهمید که کدام صفحات سایت‌تان بیشتر بازدید می‌شوند، کاربران روی چه کلماتی شما را پیدا می‌کنند و چه مشکلاتی مانع از نمایش بهتر سایت‌تان می‌شود.

لینک داخلی یکی از روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو است که به طور کامل نادیده گرفته می‌شود. هنگام انتخاب موضوعات برای محتوای خود، به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از هدف جستجو وجود دارد (به فصل قبل مراجعه کنید) – اطلاعاتی، ناوبری، معاملاتی و تجاری. بنابراین اگر شما در دسته‌بندی محتوایی مورد نظرشان قرار نگیرید، شانس شما برای رتبه بندی بسیار کم است، حتی اگر تمام معیارهای پیوند را داشته باشید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در تحقیقات کلمه کلیدی انجام می‌دهند، این است که فقط به اعدادی که در ابزار کلمه کلیدی می‌بینند توجه می‌کنند. علاوه بر این، رتبه بندی فقط برای کلمات کلیدی با حجم بالا همیشه امکان پذیر نیست.

در ادامه، قصد داریم به بررسی این سه بخش از سئو بپردازیم و درباره اهمیت هرکدام از آن‌ها صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید. در این مقاله پاسخ سوال “سئو خارجی چیست” را گفتیم و فهمیدیم که سئو خارجی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت آنلاین هر کسب و کاری است. با استفاده از روش‌های مختلف مانند لینک‌سازی، تولید محتوای مهمان، و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید اعتبار وب‌سایت خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری جذب کنید. با این حال، باید به چالش‌ها و تغییرات الگوریتم‌ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید نتایج پایدار و مثبتی را تجربه کنید. در نهایت، سئو خارجی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که نیازمند تلاش مستمر و استراتژی مناسب است تا بتوانید در دنیای دیجیتال رقابتی امروزی موفق باشید.

یک ساختار سایت بهینه، باید خوانا و قابل درک باشد و به کاربران کمک کند تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند. سئو تکنیکال یا سئو فنی (Technical SEO) به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای بهبود عملکرد فنی یک وب‌سایت انجام می‌شود تا موتورهای جستجو بتوانند آن را بهتر درک و ایندکس کنند. هدف سئو تکنیکال این است که سایت شما برای موتورهای جستجو قابل دسترس، خوانا و قابل فهم باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم پس از تماشای کامل دوره یک سایت آزمایشی با وردپرس برای خود طراحی کنید و اصول سئو را در آن پیاده سازی کنید. برای پیاده سازی لینک سازی در سئو باید فاکتورهای مهمی را نیز در نظر بگیرید. در فصل لینک سازی داخلی و خارجی تمام تکنیک‌های لازم و کاربردی را آموزش خواهیم داد.

در فصل‌های بعدی از دوره رایگان سئو با ابزارهای کاربردی به صورت عملی کار خواهیم کرد. سئو خارجی، بک لینک رایگان و سئو تکنیکال اجزای حیاتی هر استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ هستند. ترکیب این سه بخش به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را هم از لحاظ فنی بهینه کنید، هم با استفاده از بک‌لینک‌ها و سئو خارجی، قدرت سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. برای کسب موفقیت در دنیای آنلاین، باید از هر سه بخش سئو بهره‌برداری کنید و با استفاده از استراتژی‌های درست و بهینه، سایت خود را به موقعیت‌های بالاتر در نتایج جستجو برسانید. سئو خارجی، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که از خارج از وب‌سایت شما انجام می‌شوند تا اعتبار و رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجوی مانند گوگل افزایش دهند.

برای طراحی استراتژی لینک سازی خارجی موفق، باید به انتخاب منابع معتبر، تنوع در نوع لینک ها، و ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند برای جذب لینک توجه داشت. با استفاده از این استراتژی ها، می توان از لینک های خارجی برای جذب ترافیک هدفمند و ارتقای جایگاه سایت در نتایج جستجو استفاده کرد. بدون شک سئو (SEO) یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای رسیدن موفقیت آنلاین به شمار می‌رود. سئو خارجی، بک لینک رایگان و سئو تکنیکال هرکدام نقش ویژه‌ای در بهبود موقعیت سایت شما در نتایج جستجو دارند. این سه مقوله نه‌تنها به رشد و ارتقا سایت کمک می‌کنند، بلکه باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری نیز برای بازدیدکنندگان سایت شما می‌شوند.

در صورتی که استراتژی مناسبی تدوین شده باشد سایت ضعیف تری که در کنار سایت قوی تر لینک شده اعتبار قابل توجهی دریافت می نماید. کارهایی که در سئو کلاه سیاه انجام می شود، کارهایی است که مستقیما توسط موتورهای جستجو منع شده اند و برایشان جریمه در نظر گرفته شده است. مثل پرداخت  مبلغ به صاحبان رسانه و دریافت لینک، استفاده از پی بی ان، خرید بازدید فیک و... لینک سازی بخش مهمی از سئو آف پیج می باشد که موجب افزایش اعتبار سایت می شود. گوگل صراحتا اعلام کرده است که لینک سازی عمدی و پرداخت مبلغ به صاحبان رسانه ها جهت لینک گرفتن و افزایش اعتبار سایت تخلف محسوب شده و منجر به جریمه می شود.

این امکان وجود دارد که نتایج همه ی آنها یکسان باشد اما باید توجه کرد که بررسی سایت با تمامی ابزارها الزامی است. همان طور که از نامش مشخص است یک ابزار کوچک اما کاربردی و جالب برای بررسی وضعیت سئوی سایت است. این ابزار برای کسانی کاربرد دارد که مهارتی در مبحث سئو ندارند و هدفشان از بررسی سئو سایت این است که مهم ترین فاکتورها سئو سایت خود را شناسایی و بررسی کنند. اما این به معنی این نیست که بتوانید با ابزارهای کوچک مشکلات سئو را مرتفع کنید بلکه وضعیت سئو سایت را به طور کلی مشاهده می کنید. این ابزار نشان می‌‎دهد که کاربران از طریق کدام کلمات کلیدی وارد سایت شده‌اند و بیشترین رشد کمپین تبلیغاتی از چه طریقی بوده است.

قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر استفاده کنید تا اندازه تصویر را متناسب با عرض وب سایت خود تغییر دهید. ممکن است کمی بیشتر باشد، اما به ندرت نیاز به اندازه کامل دارید (به خصوص در مورد عکس‌ها). بسیاری از افراد تصاویری را آپلود می‌کنند که به سادگی بیش از حد بزرگ هستند. اگر عرض محتوای وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویر با عرض 2500 پیکسل اضافه است. استفاده از فرمت فایل تصویری مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را کاهش دهید.

1- انتشار ریپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید و پرمخاطب سبب می‌شود تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند و از این طریق وارد سایت شما شده و نرخ بازدید سایت را افزایش ‌دهند. در این روش شما در گوگل و یوتیوب جستجو می‌کنید و نتایج مربوط به سئو را مطالعه کرده تا بر این مهارت مسلط شوید. با این حال روش‌های زیاد و اطلاعات بسیار بیشتری که در نتایج مشاهده می‌‌کنید را تست و بررسی می‌نمایید. قبل از هر چیزی باید به این بحث اشاره کرد که در مورد سئو سایت HTML مهمترین موضوعی که وجود دارد، قالب سئو شده HTML می‌باشد. اینکه کدهای درست و اصولی استفاده شده و قواعد سمنتیک و معنایی کدنویسی را در صفحه به درستی رعایت کرده باشند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری